- Mieko - 美恵子

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Sitter i skolan och har tråkigt

Av Mikaela '' Mieko '' - 18 januari 2012 12:34

Det är två lektioner kvar, så ska inte klaga '^-^'


Men så fort jag kommer hem ska jag duscha, använda ansiktsmask och se på film. känner verkligen att jag behöver vila då jag är helt slut T_T

Hittils har jag inte gjort något speciellt idag förutom att ha varit för mig själv. Ingen är intresserad av att vara med mig verkar det som. men jag klarar mig. Snart kommer ju gymnasiet och nya vänner.

Men innan det så får jag iallafall se fram emot ett långt och härligt sommarlov.


I somras var vi, som vi alltid brukar, på campingen i hallsta hammar. vi säsongscampar c:

Det är en väldigt stor och mysig camping. och miljön är jättefin! Bl.a så kan man gå via en stig, genom skogen, och komma fram till ett jättemysigt badställe med ström i. inte så mycket att man inte kan simma. utan snarare så att man kan åka kana i vattnet. Jättekul!

Sen finns ju också badet, och kanalen. Själv föredrar jag kanalen då det är mycket mindre folk där och mycket mysigare ^_^


Aja, nu ska jag väl gå upp till min korridor så att jag hinner med lektionen. ha det bra sålänge!


Om ni undrar varför tokio hotel är i bakgrunden så gillar jag inte de. Vill bara att det ska se ut som ett tonårsrum xD


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela '' Mieko '' - 4 april 2012 17:59

Hej hej! Nu är det så att jag bytt blogg till Koala.blogg.se!^_^ Fortsätt följa mig där och puss c: ...

Av Mikaela '' Mieko '' - 25 mars 2012 20:59

Bloggar från ipaden nu, så det blir inget snyggt inlägg. Men snart kommer appen så att man kan blogga. Tur eftersom att jag behöver det c: Här kommer ett snabbt videoinlägg ^^ http://www.youtube.com/watch?v=em_KLr6NnC8&feature=youtube_gdata_p...

Av Mikaela '' Mieko '' - 13 mars 2012 12:38

Tisdag idag   Jag har inga speciella planer för resten utav dagen, utan låter den bara flyta på ^^ Kanske blir det att se min Granne Totoro i Kigurumin?^_^ Jag är jättetaggad inför Upccon i juni. Speciellt eftersom att jag nu har någon att vara...

Av Mikaela '' Mieko '' - 9 mars 2012 09:51

Äntligen är det fredag.   Jag ser fram emot att komma hem. men innan dess så har jag ett par lektioner kvar. + att jag ska en sväng på stan innan bussen går. Ska köpa godis på öb, annars får jag handla på den lilla affären i fjärdhundra, där det...

Av Mikaela '' Mieko '' - 26 februari 2012 15:29

Här kommer ett snabbt videoinlägg ^_^        

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards