- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Mikaela '' Mieko '' - 8 januari 2012 16:02

Crazy Popin Cookin!(^_^)

 

Ja, som ní kanske ser på videon är Crazy Popin Cookin en japansk ''gördetsjälv''-godissort. Man blandar olika ingredienser och sen blir det fast godis. Ja, det smakar och är godis. ^_^

Jag tycker det verkar som en roligt grej och skulle själv vilja testa det, men hittar inte någon bra sida. Dock finns det ibland på tradera m.m


Vill ni köpa en egen? Just nu säljer någon en sån på Tradera, så skynda er!

Länk till försäljningen - http://www.tradera.com/japanskt-sushi-godis-auktion_340131_146727909



Vad tycker ni om det här?


Av Mikaela '' Mieko '' - 8 januari 2012 12:47

Godmorgon alla läsare!


Idag vaknade jag vid tolv. Med hjälp utav två kastrullock som någon kom in och slog ihop flera gånger underen minut. Trevligt uppvaknande? Knappast. Men nu när jag ändå är vaken så kan jag passa på att blogga lite!^_^

Igår köpte jag som sagt lite amerikanska grejer.

Men sen så passade jag även på att spela in ett till videoklipp då jag berättade lite om dagen + Mn nya mobil

(Som är min systers förra)


Nu funderar jag på vad jag ska göra av resten utav pengarna jag fick  jul, troligtvis spara, men jag är lite sugen på att beställa den japanska tidningen Egg. Jag får se ^^



 

Ha en bra dag!

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards