- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Mikaela '' Mieko '' - 17 januari 2012 20:53

Gjorde min egna version av Karamelldansen. Hoppas att ni gillar den!c:


Har annars inte gjort något speciellt idag. Har bara varit hemma och vilat ^^

 Hoppas att ni har haft en bra dag iallafall!

Nu tänker jag stänga av datorn, gå och lägga mig, och se på film. Vilken det blir vet jag inte. Men är sugen på en komedi som får mig att må bra och inte drömma mardrömmar igen. Drömde en inatt, där bl.a mamma och min låtsasspappa ville få mig stum

(Ingen speciell anledning)

Så de stoppade upp en grej i halsen på mig. Men sen kunde jag prata igen och rymde därifrån till ett kryssningsfartyg i Italien som senare sjönk. (Det som hände påriktigt alltså) Fy! >.< Inatt kan jag väl iallafall få bättre drömmar?

Aja, får somsagt muntra upp mig med en komedi nu. God natt!^_^

 

 

 

Av Mikaela '' Mieko '' - 17 januari 2012 20:50

Här är en video där jag öppnar och visar min nya kigurumi!^_^



 

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards