- Mieko - 美恵子

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Jag Ska Till Uppcon!^_^

Av Mikaela '' Mieko '' - 21 februari 2012 17:50

Uppcon 2012 here i come!



 



Det blir första gången jag går på Uppcon och jag är taggad som tusan!

 Man träffar massa awesome människor med samma intresse(Asien)

Köper massa asiatiska grejer, bl.a godis och manga

Går på konsert och massa massa mer!^_^


Och förutom inträdet så har vi har fixat sovsalsbiljett+screwbiljett åt mig, ska sitta på 6:e raden vilket är mycket bättre än jag trodde. Drömde faktiskt att jag blev tvungen att sitta allra längst bak, och det var inget trevligt T_T


Men jag har massor utav planer c: Har jag tur följer 5 kompisar med mig dit om de får/kan. Och det blir ju ännu mer awesome!

Eftersom att det är tre dagar, så ska jag ha på mig 3 olika grejer ^_^


Första dagen - Egen karaktär som jag håller på att sy kläder till nu c:

Andra dagen - Cosplay

Tredje daqgen - Kigurumi


- Här sitter jag ungefär -


 


Det är 15 - 17 Juni, så jag håller redan på att räkna ner!^_^ Ha det bra sålänge c:


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela '' Mieko '' - 4 april 2012 17:59

Hej hej! Nu är det så att jag bytt blogg till Koala.blogg.se!^_^ Fortsätt följa mig där och puss c: ...

Av Mikaela '' Mieko '' - 25 mars 2012 20:59

Bloggar från ipaden nu, så det blir inget snyggt inlägg. Men snart kommer appen så att man kan blogga. Tur eftersom att jag behöver det c: Här kommer ett snabbt videoinlägg ^^ http://www.youtube.com/watch?v=em_KLr6NnC8&feature=youtube_gdata_p...

Av Mikaela '' Mieko '' - 13 mars 2012 12:38

Tisdag idag   Jag har inga speciella planer för resten utav dagen, utan låter den bara flyta på ^^ Kanske blir det att se min Granne Totoro i Kigurumin?^_^ Jag är jättetaggad inför Upccon i juni. Speciellt eftersom att jag nu har någon att vara...

Av Mikaela '' Mieko '' - 9 mars 2012 09:51

Äntligen är det fredag.   Jag ser fram emot att komma hem. men innan dess så har jag ett par lektioner kvar. + att jag ska en sväng på stan innan bussen går. Ska köpa godis på öb, annars får jag handla på den lilla affären i fjärdhundra, där det...

Av Mikaela '' Mieko '' - 26 februari 2012 15:29

Här kommer ett snabbt videoinlägg ^_^        

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards