- Mieko - 美恵子

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Nationellt prov i svenska - Del 2

Av Mikaela '' Mieko '' - 9 februari 2012 10:45

Håller nu på med andra delen av det nationella provet


Vi skulle hålla på i tre timmar, och nu har halva tiden gått, så fick 20 minuters rast. Min hand gör jätteont för jag har skrivit oavbrutet i en timme och fyrtio minuter >.<

Just nu har jag skrivit 6 sidor, så får se hur många det blir. Jag vill ju ha MVG ^_^


Längtar tills jag kommer hem, för då kan jag duscha, ha ansiktsmask, och lyssna på musik eller se på film. Det förtjänar jag, haha c:


under tiden får ni lyssna på denna underbara låt som jag nästan gråter till varenda gång jag hör den T_T



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela '' Mieko '' - 4 april 2012 17:59

Hej hej! Nu är det så att jag bytt blogg till Koala.blogg.se!^_^ Fortsätt följa mig där och puss c: ...

Av Mikaela '' Mieko '' - 25 mars 2012 20:59

Bloggar från ipaden nu, så det blir inget snyggt inlägg. Men snart kommer appen så att man kan blogga. Tur eftersom att jag behöver det c: Här kommer ett snabbt videoinlägg ^^ http://www.youtube.com/watch?v=em_KLr6NnC8&feature=youtube_gdata_p...

Av Mikaela '' Mieko '' - 13 mars 2012 12:38

Tisdag idag   Jag har inga speciella planer för resten utav dagen, utan låter den bara flyta på ^^ Kanske blir det att se min Granne Totoro i Kigurumin?^_^ Jag är jättetaggad inför Upccon i juni. Speciellt eftersom att jag nu har någon att vara...

Av Mikaela '' Mieko '' - 9 mars 2012 09:51

Äntligen är det fredag.   Jag ser fram emot att komma hem. men innan dess så har jag ett par lektioner kvar. + att jag ska en sväng på stan innan bussen går. Ska köpa godis på öb, annars får jag handla på den lilla affären i fjärdhundra, där det...

Av Mikaela '' Mieko '' - 26 februari 2012 15:29

Här kommer ett snabbt videoinlägg ^_^        

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards