- Mieko - 美恵子

Alla inlägg under februari 2012

Av Mikaela '' Mieko '' - 26 februari 2012 15:29

Här kommer ett snabbt videoinlägg ^_^



 


Av Mikaela '' Mieko '' - 23 februari 2012 10:54

Här är några musiktips! Jag har gjort videorna små för att flera skulle få plats ^_^

 


Girugamesh - Shining


Abingdon Boys school - Innocent sorrow ( Låten börjar 0:30)


Versailles - Glowing Butterfly (Destiny The Lovers är albumet, finns också en låt av de som heter så)




 


Av Mikaela '' Mieko '' - 23 februari 2012 10:46

Snart bär det av för att grilla korv ute


Just nu har jag nyss vaknat, ovanligt med tanke på mig. I vanliga fall vaknar jag 8 och kan inte somna om :c.

Men nu blev jag också väckt, så jag kunde ha sovit ännu längre :O. Iallafall, vi ska snart åka för att grilla korv, alltid lika mysigt  (^_^)

Men sen har jag inga speciella planer för dagen, ha det bra sålänge!


Men här får ni ett videoklipp jag gjorde igår!c:



 



Av Mikaela '' Mieko '' - 22 februari 2012 10:17

Ska snart åka till Västerås för att shoppa ^_^


  

Västerås är en utav mina favoritstäder i Sverige vad detgäller det. Plus att det är så himla mysigt.

Vet inte riktigt vad jag ska köpa, men jag behöver kläder så just det är det viktiga. Sen kanske man hittar en liten annan grej?:)


Nu blir det upp och hoppa, måste städa och äta frukost innan vi åker ^^


Hoppas att ni får det bra idag och hörs snart då jag skriver mer när jag kommer hem igen ^_^

Då blir det också en till video, det var länge sen nu c:


 

Av Mikaela '' Mieko '' - 22 februari 2012 10:09

Dagens inspiration

  


 




Av Mikaela '' Mieko '' - 21 februari 2012 17:50

Uppcon 2012 here i come!



 



Det blir första gången jag går på Uppcon och jag är taggad som tusan!

 Man träffar massa awesome människor med samma intresse(Asien)

Köper massa asiatiska grejer, bl.a godis och manga

Går på konsert och massa massa mer!^_^


Och förutom inträdet så har vi har fixat sovsalsbiljett+screwbiljett åt mig, ska sitta på 6:e raden vilket är mycket bättre än jag trodde. Drömde faktiskt att jag blev tvungen att sitta allra längst bak, och det var inget trevligt T_T


Men jag har massor utav planer c: Har jag tur följer 5 kompisar med mig dit om de får/kan. Och det blir ju ännu mer awesome!

Eftersom att det är tre dagar, så ska jag ha på mig 3 olika grejer ^_^


Första dagen - Egen karaktär som jag håller på att sy kläder till nu c:

Andra dagen - Cosplay

Tredje daqgen - Kigurumi


- Här sitter jag ungefär -


 


Det är 15 - 17 Juni, så jag håller redan på att räkna ner!^_^ Ha det bra sålänge c:


  

Av Mikaela '' Mieko '' - 21 februari 2012 17:28

   Kvällens planer ^_^  




Och så var det ännu ett härligt lov!c:

Idag har det inte hänt någonting speciellt, ska duscha, ha ansiktsmask, läsa veckorevyn och se på film ^^

Hittils har jag åkt på kryssning och haft det jätteroligt. Men som vanligt är jag ingen nattuggla, utan jag gick och la mig vid 11. De andra som var med la sig vid 3 och väckte mig mitt i natten, de somnade inte förräns halv 4.

Dessutom så hoppade min lillasyster upp på min bädd för att byta tvkanal, precis när jag somnat om!

Så därför var jag Finte speciellt glad ^_^

Iallafall så gör jag ingenting speciellt just nu. Har försökt att fixa en ny design+header, men då detta inte går bra väntar jag tills min kompis kan hjälpa mig. Men den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge ;)

 

SÄr ganska stressad, för jag har inte sökt in till gymnasiet än och det ska man göra SENAST sista februari. Men vet inte hur man gör då jag inte fått någon information. Så måste ta det när vi börjar skolan igen. Fy >.<

 

Men nu till något roligare! Ska snart berätta om en underbar grej som jag ska göra! Skriver i nästa inlägg då det är lite bilder och sånt som ska med också ^_^

 

Av Mikaela '' Mieko '' - 21 februari 2012 15:46


Dagens Inspiration



    

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards