- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Mikaela '' Mieko '' - 9 januari 2012 17:55

Sitter just nu och har huvudvärk

 

Så jag ska snart slå igång en bra film och ta det lugnt. Det har inte varit en händelserik dag. Har bara varit hemma och kopplat av. Men imorgon blir det upp klockan nio, och på onsdag tillbaka till verkligheten igen.

Hoppas att ni har haft/har en bra dag!^_^ 


Har föriövrigt filmat en video där jag visar mitt upp mitt rum för de som är intresserade, kommer upp någon gång vid förmiddag imorgon c:

 

       



 


Av Mikaela '' Mieko '' - 9 januari 2012 13:29

- Vill ha -

 

Just nu vill jag ha det här, som är enkelt att få tag på. Vill ha massor av saker också. Men de är antingen för dyra eller för svåra att få tag på ^_^ Snart kommer min Kigurumi!

 

   

 

    

Av Mikaela '' Mieko '' - 9 januari 2012 13:08

Vaknade vid 12 idag, så nu blir det brunch ^_^


Är normalt en morgonmänniska som alltid vaknar klockan 7-8 på morgonen. Men efter 3 veckors sena uppekvällar har jag vänt på dygnsrytmen. Hoppas att jag klarar av tidiga kvällar/mornar nu bara. Troligtvis lägger jag mig vid tio ikväll och går upp senast 9 imorgon. Annars är jag död på onsdag :c


Nog om det, har inga planer för idag. Kanske se på film eller göra någonting annat vardagslyxigt. Jag får se ^^

Under tiden så bjuder jag på en till video ^^

 


Ha en bra dag!^_^

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards