- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Mikaela '' Mieko '' - 16 januari 2012 12:33

Kigurumin har äntligen kommit fram!


Nu när jag skriver detta så är jag i skolan och har på mig den. Men fick den i lördags. Och för er som undrar så är det många som stirrar, men det är bara roligt. Vem skulle inte stirra om det gick omkring en flygande ekorre i skolan? Speciellt om det är fullt utav modemedvetna fjortisar, haha.


Igår gick jag runt i Västerås, hittade ingenting, men mamma bjöd oss på ben and jerrys-milkshake.  Man fick välja två olika glasssorter och sen mixade de ihop det. Jag tog brownie och baked alaska, svingott!(^_^)


Såg klart på Ouran high School Host Club igår och ska troligtvis kolla på den riktiga versionen också.  älskade verkligen den serien!

Hinner inte skriva mer just nu, men ha det bra sålänge så postar jag en bild på mig själv i kigurumin. Kawaii desu ne?


Mika Drugge





 


Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards