- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Mikaela '' Mieko '' - 11 januari 2012 20:57

Har gjort Cupecakes idag, jag bakade och syrran dekorerade

 

Blev faktiskt riktigt gott! Här är också ett par bilder från baket ^_^

Idag började skolan, hade vanliga lektioner, ingenting märkvärdigt hände idag. Har bara varit väldigt trött. Dels pågrund utav ett långt lov + halsont. Känns som om någon skär i halsen, plus att det känns som det har fastnat något. Gör jätteont :c


Just nu sitter jag och bloggar lite, men ska snart duscha och gå och lägga mig för att hinna se på film. Hoppas att jag somnar fortare än igår. Låg och vred mig och såg på film i 5 timmar för att jag hade så ont i halsen, och det är värre idag. Får hoppas att det går över snart (^w^)

Min kigurumi har kommit fram, äntligen!:D Är hos pappa just nu, men på fredag kan jag äntligen mysa runt i min egen flygekorrekigurumi, jättesöt är den ^_^

Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll så bloggar jag mer imorgon! ^_^


  

 


Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards