- Mieko - 美恵子

Alla inlägg under november 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 3 november 2011 10:23

Just Nu Sitter Jag Och Kollar På Bilder Från Japan

 

Ja, jag är ju galen i Asien och speciellt Japan/Thailand. Och jag, liksom många många andra, drömmer om att få åka dit någon gång. Flygresan är inte så dyr, men boendet,maten, m.m är ju det.

Jaja, ska bara bli rik så går det 8D

Haha, nej men nog om drömmar.

Imorgon blir det till att klippa sig! Funderar på att spara lite av det långa fram och köra resten till öronsnibbslängd.

Förstod ni? c:

Om inte så kan jag berätta att jag laddar upp en bild sen när jag kan ^^

( Åker till mamma, så kan inte ladda upp på en vecka)


Vad ska jag göra idag?c:

* Slappa hemma

*Se på film

* Laga mat åt syskon när föräldrar åker bort ett par timmar

*Lyssna på musik högt ( No Parents At Home c: )

*Dregla över LM.C och The GazettE (y)


Ha en bra dag sålänge! ^_^


Av Mikaela '' Mieko '' - 1 november 2011 10:12

 

Forever Förkyld </3


Ja, som ni kanske läste så är jag förkyld för tredje gången på raken.

Vaknade klockan 8 ( Ja, det är ju lov, när jag ska sova länge så vaknar jag tidigt och kan inte somna om xD)

Ni vet hur det är när man är täppt i näsan, slemmig i halsen, hostar, osv?

Jag kan varken säga M eller N, det låter bara '' Ebb, Edd'' xD

bäst att börja ta hand om sig själv bättre kanske?

Haha.


Nej, men vad gör jag nu?

Lyssnar på The GazettE och funderar starkt på att gå ner och äta frukost innan de andra kommer upp, mycket lugnare så c:

Sugen på att göra varm choklad och varma mackor :)

 

Sen blir det till att rota upp Harry Potter filmer, har längtat efter att få börja om med att se den ^_^

Och hoppas att vi åker till City Gross idag, är så sugen på Snapple Juice :O

 

 

Ha en bra dag så återkommer jag sen!^_^

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards