- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 17 november 2011 18:22

Hallå på er alla! (^_^)


Igår åkte vi in till Hälla - Västerås.

Först gick vi in på Ica Maxi för att handla Tacogrejer, och där hittade jag *Trumvirvel*

Skorpionklubbor!

Har bara sett dessa i Västerås på Ica Maxi. Men andra Ica Maxi affärer brukar ha Amerikanska Hyllan c:

Kostade 25 kr, men är nog inte så sugen på att smaka. Kanske bara en kul grej. Vem vet, den kanske är god?


eller vad tycker ni?

Skulle det vara något nu kunde testa? c:


Jag älskar Karamellpopcorn och Coca Cola Vanilla som finns på Ica Maxi

+ Snapple som finns på Coop. Båda på Amerikanska Hyllan :3

 

Sen åt vi på Mcdonalds, där jag ALLTID tar Macchicken Och Company + Cola - Tradition!

Efter det gick vi lite flömrandom in på Toys 'r' Us och kollade på småbarnens julklappar.

 

Sen åkte vi hem, såg på Greys Anatomy och fikade.

Efter det blev det sängdags med nostalgi - Trolltider!^_^

 

Ha en bra kväll!

 

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards