- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 14 november 2011 20:22

Dagens ''Har gjort''


*Gått i skolan ^_^

* Snackat 24/7 om Asien/Asiater (Undrar om kompisens öron trillar av snart :3)

*Funderat på gymnasieval


För snart är det dags! Antingen blir det Westerlundska Gymnasiet i Enköping, där jag bor nu.

Eller 100 mil härifrån, där jag kommer ifrån. Arvidsjaur i Norrland.

Om jag väljer Arvidsjaur får jag bo hos mina släktingar i ett år, träffa nya kompisar och starta ett nytt liv, och komma tillbaka till den överlägst bästa naturen i Sverige ( Hela Norrland alltså )

Men samtidigt finns det inte så mycket att göra där, plus att jag är 100 mil ifrån min familj. Då gäller det att jag blir social så det stänker om det!c:

 

Just nu sitter jag och inspireras av denna låt, sen ska jag duscha och vid 9 lägger jag mig och ser på film. En del av mina kompisar tycker att jag är knäpp som ibland lägger mig 7 då de är uppe till omkring 3. Men jag behöver min sömn ^_^

Hellre lägga sig tidigare och se på film för att vakna efter 8-10 timmars sömn än 3 timmars sömn.

Jag blir sönderstressad och får kort stubin om jag sover för lite. Med andra ord mår jag inte bra av det.

 

Därför gör jag som jag gör c:


Fråga!: När lägger ni er?

 

DAGENS VIDEO - LM.C - Punky Heart :3

 

Ha en bra kväll!^_^

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards