- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 28 november 2011 15:56

Hej och hallå på alla!


Har varit en vecka hos mamma där jag inte har något internet. Därav den låga uppdateringen ^_^


Men ingenting särskilt har hänt, förutom igår då jag shoppade och kollade in alla roliga skyltfönster på affärerna i Västerås (Skyltsöndag)


Hittade bl.a


Brisingr ( Engelska ) - 10 kr!


Oh My Godess! ( Manga, nr 16 ) 10 kr!


Wii godis - 30 kr

Just nu sitter jag och letar gymnasieskolor. Antingen blir det Naturvetenskap i Arvidsjaur eller Naturvetenskap i Enköping.

Vill hemskt gärna gå andra året utomlands i England - Vore härligt!


En annan rolig grej! - Hört talas om Nyan Cat?

En supersöt katt som låter NyanNyanNyan oavbrutet!

Finns som endless version på nätet -  Nyan.Cat/


Eller som hundratals versioner på youtube!

Bl.a




(Den här har 40 sekunders intro ^^)


Ha en bra KVÄLL!

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards