- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 13 december 2011 17:20

Hoppas att ni har haft en bra Luciadag ^_^


Min har varit rätt ok. Det började med att vi i nian fick gå luciatåg för resten av skolan. Det var inte särskilt pirrigt innan, men när vi väl klev in blev det ändå lite nervöst, med c:a 300 blickar på sig får inget gå fel antar jag ^^

Men det gick rätt bra, förutom att de flesta inte ville sjunga ut, så man fick själv lov att ta i = Ännu pinsammare D:


Senare fick jag reda på min uppsats betyg i no:n, hade jag skrivit pyttelite till hade jag fått mvg, men fortsatte jag så skulle jag få det i slutbetyg på no:n. Skrev totalt 8 sidor på uppsatsen, men det går framåt!c:


Hade sedan idrott där jag fick svinga 12 kilos vikter, jag var den enda som gjorde det, jag är så stark!*Stolt* c:

Men jag ville visst visa upp mig lite för mycket, så nu värker min rygg som bara den :<. Ingenting att göra åt, men men.


Vi fick pepparkakor, lussebullar, varm choklad, och julmust! *Mums* (^_^)

 

Och nu till dagens video!;)

En riktig sockerchock nu i kylan c:

Åh han är så söt C:!


 

 

 

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards