- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 11 december 2011 12:31

Dagens look och julklapp + utsikt vid mitt fönster och barndomsfoto c:


Brukar vanligtvis inte ha sånna här kläder. Utan mer färgglatt eller ''emo''. Men när det är söndag och kyligt älskar jag att gosa ner mig i tjocka och mjuka tröjor c: Vinkeln blev lite konstig och håret tovigt, men sånt är livet ;)


Fönstret är faktiskt större än vad det ser ut :) Utsikt i mitt rum c:


Julklapp till lillebror!


Jag som fyraåring c: + mig som 15åring i spegelbilden!^_^

Av Mikaela '' Mieko '' - 11 december 2011 09:24


Vad gör alla nu på morgonen?


Jag sitter just nu, ganska sömndrucken, och tittar runt på internet. Kan informera er om att det snart kommer en video på mitt rum hos pappa, för de som är intresserade ^^

Har inte gjort något ännu så tänkte skriva om min Julklappslista!c:. Har önskat mig en hel del, men här är några utav önskningarna ^_^


Pandakigurumi från Kigu.se, 800 kr

Ser alltid så mysiga och gulliga ut, dessutom kan man gå på manga/animekonvent med de c:


Live-dvd-box med The GazettE, 400 kr, ginza.se :D

Klicka för att stänga bilden

 

Massor utav pocky!


 

Animebox med fyra filmer,(Bl.a Spirited away) Åhléns, 400 kr

 

Säsong 1 utav Grey's Anatomy. c:a 2oo kr, Åhléns 

 

M.M M.M M.M c:

Önskar mig andra grejer också, men detta är några utav sakerna jag helst vill ha. Vad önskar ni er i Julklapp? :) bra dag!

Ha en

 

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards