- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 12 december 2011 17:28

Japanska Skolbussar!^_^

(Ja, jag läste det från Fokis blogg ^^)


Fick syn på ett par väldigt söta bilder på skolbussar i Japan c: Vad roligt om bussarna i Sverige skulle ha sett ut sådär :)

 Lägger ut några bilder på de så att ni får se (^_^)









  



Av Mikaela '' Mieko '' - 12 december 2011 17:00

Har haft fullt upp idag!

 




Först gick jag från 8:45 - 12:00 i skolan, sedan följde jag med pappa till en förskola i Hummelsta där han vikarierade. Jag fick Ha dagsprao från 100-16,30. Det har varit fullt upp, trots att barnen till en början var lite blyga. Många blickar blev det!

Tillslut vågade 2 stycken leka med mig, och klängde bokstavligt talat på mig hela dagen, de var så gulliga (^_^). Bl.a så ville de ha mig i mitten när vi åt och samlades.

De ville också att jag skulle rita en häst. Men det slutade med att jag fick rita hästar oavbrutet i en timme till alla som ville ha, min hand värker, haha c:


Något mindre roligt är att snön inte har kommit än, det är 12 December, alltså 12 dagar kvar till Julafton. Jag får iallafall en vit jul, då jag åker upp till Arvidsjaur, men det kanske jag har nämnt?^^


Infogar en video som jag aldrig kommer sluta skratta åt, har man dålig humor så har man! c:

Nu funderar jag på att surfa runt lite, för att senare äta hemgjord pizza, Mums!


 

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards