- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Mikaela '' Mieko '' - 9 mars 2012 09:51

Äntligen är det fredag.


Jag ser fram emot att komma hem. men innan dess så har jag ett par lektioner kvar. + att jag ska en sväng på stan innan bussen går. Ska köpa godis på öb, annars får jag handla på den lilla affären i fjärdhundra, där det är svindyrt och fullt med gamla grejer :c Därför är det bra att jag går på skolan i stan c:


Angående skolan. jag har äntligen skickat in mitt gymnasieval, så vad blev det då?^_^


Som förstahandsval blev det naturvetenskapliga på Westerlundska i Enköping. Och jag kommer in, med tanke på att jag har tillräckligt bra betyg ^^


Här kommer en video på bandet jag ska se på uppcon!c: Det är en av deras lugna låtar ^^



Ha en bra dag/helg!^_^



Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards