- Mieko - 美恵子

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Mikaela '' Mieko '' - 31 oktober 2011 10:52

Hej allihopa!


Som ni ser så har jag bytt ut min gamla bloggheader + bakgrund?

Kände att det var dags för något nytt ^^

 

Igår ägnade jag hela dagen åt att städa och fixa rummet. Satte upp några posters m.m på min dörr! c:

 

LM.C - Reita - My Chemical Romance - m.m ^^

De andra jag hade gillade jag inte. Men fyllde ut dörren med Paramore och Panic At The Disco.

Lyssnar inte på de. Men vad gör man inte för att få en roligare dörr? c:

 

Halva dörren kvar bara ^_^

 

Ska eventuellt se Paranomal Activity 3 ikväll! Älskade 1:an och 2:an.

Ska bli intressant att se på den nya :3

 

Ha en bra dag!

 

Postar en bild på LM.C The GazettE och LM.C är mina favoritband. Fast The GazettE slår ändå allt c;

( + en jättesöt bild jag hittade förut *_*)

 

  

 

 

Presentation


Moshi Moshi!
Min blogg är en flykt från den gråa vardagen. Jag skriver om allt från mina hembakade cupcakes till shoppingturer, drömmar, och livet som en hardcore jag! Enjoy!^_^

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok (^_^)


Ovido - Quiz & Flashcards